woensdag 30 april 2008

Dolfijntherapie Mitch Hoosemans


Dolfijntherapie Mitch Hoosemans:

Op maandag 28 april was het de grote dag voor Mitch. Hij mocht voor het eerst op therapie met Floor (Therapeute) Ellen (Assistente)
en Maartje (Dolfijntrainster) Op de foto hiernaast zie je hoe Mitch geniet samen met Floor en de dolfijnen Papito en Nemo. Mitch had al ervaring opgedaan in Hardewijk en was in zijn geheel niet bang om met de dolfijnen in het water te gaan. Mitch genoot met volle teugen toen hij voortgetrokken werd door Papito en Nemo.

1 opmerking:

ellen zei

Hallo familie Hoosemans,

ik ben een oud collegaatje van John (elementis).
Ik zat te google op de naam Mitch toen ik ineens aan jullie Mitch moest denken en toen heb ik op Mitch Hoosemans gegoogled en toen kwam ik op deze site uit.
Wat geweldig dat jullie dit met hem gedaan hebben.
Het grappige is dat wij op 23 april een zoontje hebben gekregen die we ook Mitch hebben genoemd en dat jullie precies in april deze bijzondere reis hebben gemaakt.
Ik hoop dat het voor de rest allemaal goed met jullie gaat?

groetjes Ellen (ellenhartmann@home.nl)